De Hypotheekshops van Vivantus
Hoe 17 Hypotheekshop vestigingen met LeadAssist commerciële nazorg professionaliseren en opschalen
De kans
Vivantus heeft 17 vestigingen met De Hypotheekshop. De Hypotheekshops van Vivantus onderscheiden zich met onafhankelijk advies. Daarbij willen ze klanten ook na het afsluiten van de hypotheek blijven begeleiden; zo houden ze een oogje in het zeil voor hun financiële huishouding en zorgen ze dat alles op orde blijft.
Om die nazorg efficiënter én commercieel in te richten, zonder concessies aan hun onafhankelijke karakter of herkenbare huisstijl, klopten ze bij BNDL aan.
De oplossing
Met de nazorgoplossing van LeadAssist wordt het proces van nazorg volledig geautomatiseerd en naadloos geïntegreerd in de look & feel van De Hypotheekshop. Na de onboarding, is het platform ingezet om automatisch de meest recente informatie bij relaties op te halen. Op basis hiervan wordt door BNDL een selectie van relaties benadert voor het inplannen van een nazorg- of adviesgesprek. Het 360° klantprofiel inclusief gesprekopnames kan door de adviseur worden geraadpleegd ter voorbereiding op de afspraak.
De resultaten
- 3× meer bereik richting bestaande relaties
- Een continue stroom van nieuwe nazorg- en adviesgesprekken dankzij geautomatiseerde opvolging
- Geüpdatete 360° klantprofielen met gespreksopnames
“Uiteraard willen wij ook ná de hypotheekaanvraag betrokken blijven en dit wordt erg gewaardeerd door onze klanten. Dit leidt regelmatig tot nieuwe adviesopdrachten. Met de totaaloplossing van BNDL kunnen wij deze nazorg verder professionaliseren, zonder concessies te doen aan onze onafhankelijkheid of uitstraling. De resultaten zijn positief en daarom zullen wij dit model verder uitrollen,” aldus Femke Westra, Manager Hypotheken.
Je commerciële nazorg professionaliseren
Wil je net als De Hypotheekshop met LeadAssist je commerciële nazorg professionaliseren en opschalen?